İletişimci kolay görev yöneticisi - Süreçleri Basitleştirin ve Üretkenliği Artırın
Cartrack'ın Communicator uygulaması, mobil iş gücünü verimli bir şekilde yönetmek için tasarlanmış güçlü bir uygulamadır. İletişim, navigasyon, takip ve görev yönetimi teknolojilerini tek bir çözümde birleştirerek, süreçleri daha kolay hale getirir, üretkenliği artırır ve maliyetleri azaltır.
Uygulama, renk kodlu görev takibi ve mobil cihaz kameraları ile Google Haritalar ile sorunsuz entegrasyon sağlayan kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir. Yöneticilerin görevleri etkili bir şekilde oluşturmasına, atamasına, reddetmesine ve yeniden atamasına olanak tanır. Sürücüler, talimatlar, yönergeler ve adımlar dahil olmak üzere görevlerle ilgili tüm gerekli detayları alırlar.
Gerçek zamanlı takip özelliği, yöneticiler için canlı görev durumu güncellemeleri sağlar. Uygulama ayrıca fotoğraflar ve imzalarla Elektronik Teslimat Kanıtı (ePOD) sunarak kağıt işlerini gereksiz hale getirir.
Communicator ile sürücülerinizle anlık mesajlar gönderip alabilir, onların hayatını kolaylaştırabilirsiniz. Uygulama, mobil iş gücünün etkili gerçek zamanlı yönetimini sağlayarak üretkenliği artırır.
Communicator easy task manager hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Communicator easy task manager denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!